پیش بینی قیمت ساخت و ساز

امروز ساخت و ساز متری چند تمام می‌شود؟

با نوسانات شدید قیمت زمین، مصالح ساختمانی و نسبتاً دستمزد کارگران، تخمین دقیق این که ساخت و ساز متری چند است، امری بسیار مشکل است. البته که روش محاسبه هزینه ساخت به صورت متری و درصدی در بسیاری از وب‌سایت‌ها آمده است که ممکن است به روز نباشد و در بسیاری از وب‌سایت‌ها هم یک فرمول خلاصه برای محاسبه سرانگشتی هزینه ساخت گذاشته شده است ولی سرمایه‌گذاری در بخش مسکن با توجه به رکود آن در چند سال اخیر، کمی با ریسک همراه است به همین دلیل محاسبه دقیق هزینه ساخت می‌تواند میزان ریسک را کاهش دهد و اطلاعات کافی را در این زمینه به سازنده دهد. در این مقاله با متری چند همراه باشید تا هزینه ساخت و ساز را خودتان در سریع‌ترین زمان ممکن و با دقت زیاد محاسبه کنید.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

هزینه ساخت و برنامه ساخت با متری چند

اشخاصی که در بازار مسکن فعالیت می‌کنند و یا به فکر ورود به آن هستند عباراتی مانند ساخت ساختمان متری چند، ساخت خانه متری چند تمام می‌شود، هزینه ساخت مسکن متری چند، هزینه ساخت متری چند و هزینه ساخت خانه متری چند را در گوگل جست و جو می‌کنند و به دنبال نتیجه‌ای به روز، در دسترس و سریع هستند.

وب سایت متری چند بستری را فراهم کرده است تا افراد با هر تخصص فعال در زمینه ساخت و ساز با وارد کردن مشخصات زمین و سازه مورد نظر خود در سریع‌ترین زمان به هزینه ساخت به روز به صورت هزینه‌های ساخت به تفکیک فعالیت، خلاصه برآورد و لیست و قیمت مصالح مصرفی دست پیدا کننده. همچنین در بخش برنامه ساخت برای مشتریان بالقوه ساختار طراحی شده است تا به برنامه زمانبندی، بودجه بندی، ساختار شکست کار نیز دسترسی داشته باشند.

متری چند برای برآورد هزینه ساخت چه عواملی را در نظر می‌گیرد؟

در بسیاری از وب‌سایت‌ها قیمت زمین و هزینه اخذ مجوزهای لازم برای ساخت نیز جزء هزینه‌های ساخت برشمرده شده‌اند. درست است که برای ساخت مسکن نیاز به زمین است و مجوز ساخت نیز باید از نهادهای نظارتی مختلفی گرفته شود ولی در اصل این دو بخش تأثیری بر هزینه ساخت نداشته و تنها در قیمت تمام شده مسکن مؤثر هستند. عوامل مؤثر در هزینه ساخت عمدتاً شامل قیمت مصالح ساختمانی، دستمزدها، حمل و نقل و بیمه است که در ادامه مبحث به آن‌ها و چگونگی کاهش آن‌ها پرداخته شده است.

در نرم افزار برآورد هزینه ساخت متری چند برای به دست آوردن هزینه ساخت شرایطی مانند نوع سازه (اسکلت آن فلزی باشد یا بتنی)، مساحت زمین، ارتفاع واحدها، سطح اشغال، کیفیت مصالح مصرفی، تعداد طبقات، تعداد واحد در هر طبقه، تعداد وجوه ساختمان، مشخصات همجواری‌ها، نوع سیستم گرمایش و سرمایش و میزان هوشمندسازی ساختمان در نظر گرفته می‌شود. این نکات در نرم افزار متری چند با هزینه دستمزدها، قیمت مصالح ساختمانی و هزینه حمل و نقل ادغام شده و یک هزینه ساخت دقیق در کمترین زمان ممکن را به دست می‌دهد.

مزیت برآورد هزینه ساخت و ساز متری چند نسبت به سایر وب سایت‌ها

  • در متری چند قیمت مصالح ساختمانی به روز محاسبه می‌شود و دستمزدها نیز طبق آخرین فهرست بها در نظر گرفته می‌شود، بنابراین تخمین ارائه شده نزدیک‌ترین تخمین به واقعیت است.
  • سرعت در ارائه نتیجه در متری چند مثال زدنی است. با وارد کردن اطلاعات درخواست شده و کلیک بر روی دکمه محاسبه در کسری از دقیقه نتایج به دست آمده به نمایش درمی‌آیند که با پرداخت مبلغی می‌توانید آن‌ها را در اختیار داشته باشید.
  • نتایج در وب سایت متری چند در قالب فایل اکسل ارائه می‌شود که بزرگ‌ترین مزیت آن است. دریافت نتایج به صورت اکسل این مزیت را دارد که می‌توان نتایج را به نرم افزارهای مدیریت پروژه مانند مایکروسافت پراجکت انتقال داد.
  • با برآورد هزینه ساخت و ساز متری چند علاوه بر دریافت نتایجی مانند خلاصه هزینه ساخت، لیست قیمت و مصالح ساختمانی و هزینه‌ها به تفکیک فعالیت‌ها در قالب فایل اکسل، در بخش برنامه ساخت نیز به مشتریان بالقوه خود که قصد ورود به ساخت و ساز یا مدیریت پروژه ساختمانی دارند نتایج دیگری مانند برنامه بودجه بندی شامل کش فلو، خرید مصالح، برنامه زمانبندی شامل برنامه ساخت، گانت چارت و نمودار اس و در انتها ساختار شکست کار را ارائه می‌دهد که همگی در قالب فایل اکسل هستند و قابلیت انتقال به برنامه‌های کنترل و مدیریت پروژه را دارند.
  • وب سایت متری چند زیرمجموعه شرکت بزرگ آینده پژوهان نوآور کارگشا است که با در اختیار داشتن نرم افزارهای مختلفی نظیر اکو ساختمان که در زمینه امکان سنجی و پیش امکان سنجی بازار مسکن و قیمت مسکن فعالیت می‌کند و کارگشا پی‌ام‌او که بستری برای مدیریت پروژه‌های ساختمانی فراهم کرده است؛ می‌تواند یک مجموعه قدرتمند در کنار سرمایه‌گذار، کارفرما، پیمانکار، مهندسان و مشاوران و مدیر پروژه ساختمانی باشد.
  • در متری چند امکان خرید اشتراک و همینطور خرید هر محصول به صورت جداگانه وجود دارد تا مشتریان را در طیف‌های مختلف راضی نگه دارد. استفاده از خرید اشتراک برای مدیران پروژه، مهندسان و کسانی که موازین شغلی آن‌ها را به استفاده روزانه از متری چند مجبور می‌کند، بسیار مناسب است و خرید محصول به صورت تکی نیز مشتریان غیرمتخصص که تنها به دنبال تخمین سرانگشتی هزینه‌های ساخت و ساز متری چند هستند را جذب می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه ها مراجعه کنید.
  • متری چند یک نرم افزار آنلاین است که بدون نیاز به خرید و نصب برنامه و تنها با استفاده از راهنمای سایت می‌توان به سادگی از آن به منظور برآورد هزینه ساخت و دریافت برنامه ساخت استفاده کرد.
  • علاوه بر همه موارد نام برده، برآورد کلی هزینه ساخت و ساز تا متراژ 360 متر مربع و سه طبقه به صورت رایگان است و مخاطب به یک برآورد سرانگشتی با وارد کردن اطلاعات درخواستی دست پیدا می‌کند.

سخن آخر

برای اطلاع از اینکه هزینه ساخت و ساز متری چند تمام می‌شود به وب سایت متری چند مراجعه کنید. در بخش هزینه ساخت، می‌توانید به یک برآورد کلی، خلاصه برآورد، لیست و قیمت مصالح مصرفی و هزینه‌ها به تفکیک فعالیت‌ها با پرداخت مبالغی به صورت فایل اکسل و پی دی اف دست یابید و در بخش برنامه ساخت نیز به نمودار کش فلو، زمان خرید مصالح در برنامه بودجه بندی، نمودار اس، گانت چارت و برنامه ساخت در فایل اکسل ارائه شده با نام برنامه زمانبندی و ساختار شکست کار دسترسی پیدا کنید.

کلمات  کلیدی:

  • نرم افزار برآورد هزینه ساخت و ساز : نرم افزار تحت وب متری چند
  • نرم افزار ارائه دهنده برنامه زمانبندی پروژه : نرم افزار تحت وب متری چند
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا