پیش بینی قیمت ساخت و ساز

برآورد هزینه ساخت ساختمان را با متری چند تجربه کنید

قابل توجه سرمایه گذاران، مشاوران املاک مشارکت در ساخت، صاحبان املاک و مستغلات که قصد ساخت خانه خود را دارند، مهندسان کنترل پروژه و مدیران پروژه‌های ساختمانی که به دنبال برآورد هزینه ساخت ساختمان هستند. به اطلاع ایشان می‌رساند که با استفاده از نرم افزار متری چند می‌توانید به این مهم دست یابید و نتایج حاصله را در نرم افزارهای کنترل پروژه مانند مایکروسافت پروجکت نیز اجرا کنید زیرا نتایج به صورت فایل اکسل ارائه می‌شود. در این مقاله به راه‌های مختلف برآورد هزینه ساخت اشاره شده است.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

استخدام یک مهندس کنترل پروژه

یکی از راه‌هایی که سرمایه گذاران بخش مسکن می‌توانند با آن به برآورد هزینه ساخت ساختمان مورد نظر خود دست یابند، استفاده از دانش و تجربه مهندسان کنترل پروژه است. مسلماً این دانش و تجربه ارزان نخواهد بود. البته ناگفته نماند که هزینه انجام برآورد هزینه ساخت با افزایش متراژ و تعداد طبقات بیشتر خواهد بود. همچنین برآورد هزینه ساخت یک پروژه ساختمانی برای دیگر پروژه‌ها قابل تعمیم نبوده و با توجه به نوسان قیمت این برآورد به صورت ماهانه و گاهی هفتگی تغییر می‌کند که همه این نکات باعث بالا رفتن هزینه انجام آن می‌شود. با خرید اشتراک متری چند می‌توانید پروژه‌های متعددی را تعریف کرده و برآورد هزینه ساخت آن‌ها را به نرخ روز یا نرخ ماه‌های گذشته به دست آورید. همچنین با استفاده از نرم افزار متری چند می‌توانید در برآورد هزینه ساخت پروژه خود صرفه جویی کنید.

استفاده از نرم افزارهای آفلاین

نرم افزارهای آفلاین زیادی به منظور برآورد هزینه ساخت ساختمان و سپس برنامه ساخت و تهیه نمودارها و جدول‌های مختلف مانند برنامه ساخت، نمودار اس، کش فلو، ساختار شکست و … وجود دارند. برای استفاده از آن‌ها لازم است ابتدا برنامه را خریداری کرده و سپس آن را روی یک سیستم عامل نصب کنید. سپس به منظور استفاده از آپدیت‌های جدید فهرست بها و قیمت مصالح ساختمانی به روز نیز باید یک پرداخت دیگر داشته باشید. به روز رسانی‌های نرم افزار با توجه به تغییر قوانین ساخت و ساز نیز یکی دیگر از مشکلات و هزینه‌های استفاده از این نرم افزارها است. علاوه بر این به منظور بهره برداری از این نرم افزارها باید نحوه کار با آن‌ها را توسط کلاس یا ویدئوی آموزشی یاد گرفت که زمان‌بر و هزینه‌بر است.

با خرید اشتراک نرم افزار متری چند تمامی مشکلات قابل حل است. نیاز به آموزش نرم افزار ندارید و تمامی محاسبات توسط نرم افزار انجام می‌شود. همچنین در کسری از دقیقه نتایج در قالب فایل های اکسل و پی دی اف برای شما در دسترس خواهد بود. تمامی قیمت‌های مصالح ساختمانی به روز بوده و دستمزدها با آخرین تغییرات منطبق است.

استفاده از فایل اکسل

یکی از راه‌های ارزان و نه چندان مطمئن برآورد هزینه ساخت ساختمان استفاده از فایل‌های اکسلی است که در وب سایت‌های مختلف به رایگان یا به قیمت‌های بسیار پایین به فروش می‌رسد است. اشخاصی که سررشته‌ای در دانش کامپیوتر و عمران دارند اقدام به ساخت فایل اکسل با استفاده از فرمول‌های ساده ریاضی به منظور برآورد هزینه ساخت ساختمان می‌کنند و در وب سایت‌هایی به فروش می‌رسانند. این فایل‌ها معمولاً به صورت فایل اکسل ساختمان 5 طبقه اسکلت بتنی یا فایل اکسل ساختمان 6 طبقه اسکلت فلزی و … برای فروش گذاشته می‌شوند. اگر هدف ساخت ساختمانی خارج از خصوصیات آورده شده در فایل اکسل باشد، نیاز به اصلاح فایل وجود دارد که تقریباً وقت و هزینه آن برابر با نوشتن یک فایل اکسل برآورد هزینه ساخت جدید با مشخصات مورد نظر خواهد بود.

استفاده از نرم افزار آنلاین

مدرن‌ترین راه برآورد هزینه ساخت ساختمان در حال حاضر استفاده از نرم افزارهای آنلاین است. نرم افزار و اپلیکیشن‌های زیاد در این زمینه تولید و عرضه شده‌اند.

قابلیت‌های متری چند نسبت به سایر نرم افزارهای آنلاین

با استفاده از نرم افزار متری چند علاوه بر برآورد هزینه ساخت ساختمان به برنامه ساخت نیز دسترسی دارید. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در انتها می‌توانید از برآورد کلی رایگان بهره‌مند شوید و خلاصه برآورد، لیست و قیمت مصالح ساختمانی و هزینه‌ها به تفکیک فعالیت را به صورت فایل اکسل با خرید اشتراک متری چند به دست آورید. با ادامه مسیر خود برای اطلاع از برنامه ساخت نیز می‌توانید با وارد کردن تاریخ مورد نظر برای شروع پروژه به فایل‌های اکسل برنامه بودجه‌بندی که شامل کش فلو و زمان خرید مصالح است و برنامه زمانبندی که شامل نمودار اس، گانت چارت و برنامه ساخت است، دست پیدا کنید.

خدمات متری چند برای چه کسانی مناسب است؟

مهندسان کنترل پروژه از مشتریان بالقوه متری چند هستند. بدون صرف وقت و با خرید اشتراک می‌توانند تمامی پروژه‌های در دست اجرای خود را در کسری از دقیقه انجام دهند. نتایج در قالب فایل اکسل و قابل انتقال به نرم افزارهای کنترل پروژه خواهد بود.

سرمایه گذاران بخش مسکن که در لحظه قصد اطلاع از هزینه ساخت یک ساختمان و تاریخ شروع و پایان کار را می‌خواهند نیز از مشتریان بالقوه متری چند هستند.

مشاوران املاک که در زمینه مشارکت در ساخت با مالکان فعالیت دارند نیز می‌توانند از خدمات متری چند برای اطلاع از هزینه ساخت و چگونگی انجام پروژه استفاده کنند.

همچنین متری چند یک بستر امن به منظور حسابرسی یک پروژه ساختمانی است. کارفرمایان برای اطلاع از درستی محاسبات انجام شده توسط مهندسانی که به استخدام ایشان درآمده اند نیز می‌توانند از متری چند استفاده کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

برای محاسبه آنلاین هزینه بازسازی روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

مطالب مرتبط: هزینه ساخت آپارتمان به نرخ روز در سریع‌ترین زمان با متری چند

سخن آخر

همانطور که گفته شد برآورد هزینه ساخت ساختمان راه‌های مختلفی دارد. استفاده از نرم افزار آنلاین متری چند می‌تواند مخاطبان را در مدت زمان کمی به نتیجه‌ای قابل قبول، مهندسی و قابل استفاده در نرم افزارهای کنترل پروژه مانند مایکروسافت پروجکت برساند. برای استفاده از این خدمات به صفحه اصلی رفته، عنوانی برای پروژه برگزیند و سپس روی دکمه شروع را کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا