پیش بینی قیمت ساخت و ساز

دانلود فایل اکسل متره و برآورد ساختمان مسکونی٬انجام متره برآورد آنلاین

از جمله ضروریات هر پروژه عمرانی تعیین و محاسبه مقادیر مصالح مورد نیاز و سپس برآورد هزینه اجرای پروژه با توجه به مقادیر محاسبه شده و در نهایت  ارائه فایل اکسل متره و برآورد ساختمان مسکونی به کار فرما است. متره عبارت از محاسبه و اندازه گیری مقادیر مصالح مورد نیاز برای اجرای یک پروژه یا محاسبه مقادیر مصالح به کار رفته در یک پروژه اجرا شده، است. در این مقاله به بررسی مزایای استفاده از نرم افزار متری چند در برابر خرید فایل اکسل و اتوکد نقشه‌های معماری پرداخته شده است. در ادامه با ما همراه بمانید.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

دانلود فایل خام اکسل متره و برآورد

بسیاری از وب سایت‌های فایل اکسل خام متره و برآورد پروژه‌های عمرانی را به صورت رایگان یا فروشی در دسترس قرار می‌دهند. با یک نگاه کلی می‌توان دریافت که به تعداد پروژه‌های عمرانی با ویژگی‌های منحصر به فرد باید فایل خام اکسل متره برآورد باید تولید شده و در دسترس قرار گیرد. به طور مثال در بسیاری از وب سایتها فایل اکسل متره برآورد ساختمانی مسکونی یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه، چهار طبقه و … را در دسترس قرار می‌دهند تا تمامی طیف جامعه مشتریان با سلایق مختلف را در برگیرد.

از سوی دیگر با وارد شدن به سال جدید و افزایش دستمزدها بر اساس افزایش حقوقی که از سوی دولت اعلام می‌شود. با آپدیت شدن فهرست بها و تغییر در قیمت مصالح لازم است فایل اکسل نیز آپدیت شود که به دلیل زیاد بودن این فایل‌ها معمولاً مدیران وب سایت‌ها این اقدام را جدی نمی‌گیرند و فایل‌های تاریخ گذشته را به فروش می‌رسانند.

استفاده از نرم افزار متری چند به منظور اطلاع از لیست قیمت مصالح ساختمانی، هزینه‌ها به تفکیک فعالیت‌ها و در نهایت به دست آوردن خلاصه برآورد می‌توان در کمترین زمان با پرداخت مبالغی و یا خرید اشتراک به متره و برآورد سازه مورد نظر دست یافت.

دانلود فایل اکسل متره و برآورد 1402 یا پیش از آن

گاهی پیش می‌آید که اختلافی بین کارفرما و پیمانکار به وجود آمده و پروژه عمرانی با تأخیر روبرو شده و با مراجعه به دعاوی متخصص در زمینه پروژه‌های عمرانی نیاز است که از سوی کارشناس متره و برآورد دقیقی مربوط به تاریخ اجرای پروژه انجام شود. در این شرایط استفاده از فایل اکسل با فهرست بهای آن سال و قیمت مصالح ساختمانی در زمانی که پروژه در حال اجرا بوده است، ضروری است.

ازآنجایی‌که نرم افزار متری چند آرشیوی از قیمت مصالح ساختمانی از آذر ماه سال 98 دارد، می‌توان برآورد را طبق آن تاریخ و با قیمت‌های آن دوره انجام داد.

نمونه فایل متره و برآورد متری چند

ازآنجایی‌که نرم افزار متری چند در عرصه ساخت و ساز پیشگام بوده و در ایران اولین نمونه این‌گونه متره و برآورد را مشاهده می‌بینم و نیاز است تا مشتریان و مخاطبان با طرز کار نرم افزار و وب سایت آشنا شوند. نمونه فایل متره و براورد را در وب سایت در بخش قیمت‌ها قرار داده‌ایم تا ضمانتی برای حسن انجام کار باشد.

فایل اکسل متره و برآورد ساختمان بتنی

با ورود به نرم افزار متری چند و وارد کردن مشخصات سازه مورد نظر، در بخش سازه، برای داشتن فایل اکسل متره و برآورد ساختمان بتنی لازم است نوع سازه را بتنی انتخاب کرده و به ترتیب تمام مشخصات خواسته شده را با دقت وارد کرده و در انتها روی دکمه محاسبه کلیک کرده و نتایج را در قابل فایل اکسل با پرداخت مبالغی و یا خرید اشتراک دانلود کنید.

دانلود فایل اکسل پروژه متره در متری چند

یکی دیگر از مزایای خرید فایل اکسل متره اختصاصی پروژه عمرانی از متری چند این است که علاوه بر در دسترس بودن فایل اکسل خلاصه متره، لیست و قیمت مصالح ساختمانی، هزینه‌ها به تفکیک فعالیت‌ها در بخش هزینه ساخت، در ادامه و با کلیک کردن روی دکمه برنامه ساخت، می‌توان با پرداخت مبالغی و یا خرید اشتراک، پس از وارد کردن تاریخ شروع پروژه، فایل اکسل برنامه ساخت پروژه، گانت چارت، نمودار اس (S curve)، برنامه زمانبندی، برنامه بودجه بندی و ساختار شکست کار را نیز دانلود کرد.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

سخن آخر

به جای یادگیری طرز کار با نرم افزارهایی مانند ایتبس و سیف و یا دانلود فایل اکسل متره و برآورد ساختمان مسکونی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده از سازه مورد نظر در نرم افزار ساده و کاربردی متری چند به برآورد هزینه ساخت، متره و برآورد و برنامه ساخت دسترسی پیدا خواهید کرد. از سوی دیگر با همکاری وب سایت متری چند با وب سایت اکو ساختمان که در زمینه مطالعات امکان سنجی فعالیت دارد، می‌توانید سودآوری پروژه عمرانی خود را تخمین بزنید و با اطمینان کامل پا به بازار بزرگ مسکن بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه

  1. به نظر منم همه چیز آنلاینش خوبه، اگه در آینده شرکتی خدمات آنلاین نداشته باشه محکوم به شکسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا