پیش بینی قیمت ساخت و ساز

فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه ساختمانی در متری چند

نوع مصالح مصرفی پروژه ساختمانی و اینکه در چه زمانی به چه مصالحی برای اجرای پروژه نیاز است از جمله مواردی است که یک متخصص کنترل پروژه یا مدیر پروژه باید آن را در برنامه زمانبندی بگنجاند.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

روش‌های تسهیل فایل اکسل مصالح مصرفی

با جست و جوی عبارت فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه ساختمانی در گوگل فهرستی از وب سایت‌ها به نمایش در می‌آید که بیشتر آن‌ها به فروش فایل‌هایی در خصوص پروژه‌های ساختمانی مانند فایل اکسل مصالح ساختمانی، فایل اکسل گانت چارت، فایل اکسل برنامه زمانبندی و … می‌پردازند. اگر در این وب سایت‌ها به نظرات مخاطبان و خریداران این فایل‌ها مراجعه کنید مشاهده می‌کنید که نارضایتی بسیاری از سوی آن‌ها در خصوص این فایل‌ها وجود دارد. آیا راه بهتری برای به دست آوردن فایل اکسل مصالح مصرفی وجود دارد؟

پاسخ این پرسش مثبت است. وب سایت متری چند در زمینه برآورد هزینه ساخت و ارائه برنامه ساخت پروژه‌های ساختمانی فعالیت دارد. در واقع این بستر آنلاین با دریافت اطلاعاتی از سوی مخاطب و با ارائه فایل‌های اکسل هزینه ساخت و برنامه ساخت به مخاطب اطلاعات اختصاصی پروژه مورد نظر را تجزیه و تحلیل می‌کند. لازم به یادآوری است که این فایل‌ها علاوه بر فرمت PDF  در قالب اکسل نیز هستند و قابلیت تغییر را دارند.

فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه ساختمانی متری چند چه ویژگی‌هایی دارد؟

فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه ساختمانی که در متری چند با تهیه اشتراک قابل دریافت است، در واقع یک فایل اکسل حاوی یک شیت است که در آن مراحل ساخت ساختمان مانند سفت کاری، نازک کاری و … مشخص شده‌اند. همچنین هر ردیف از مصالح با واحد، قیمت واحد ، مقدار مورد نیاز در پروژه و قیمت کل مشخص شده است .

به طور مثال در یک پروژه ساختمانی در بخش سفت کاری به چه مقدار ماسه شسته، بر اساس واحد آن (متر مکعب) نیاز است. قیمت ماسه شسته بر اساس واحد در تاریخی که به آن مصالح نیاز است، ذکر شده و با توجه به مقدار ماسه مورد نیاز، قیمت کل آن نیز بیان شده است.

چرا دانلود فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه ساختمانی به صرفه نیست؟

با دانلود فایل اکسل مصالح مصرفی در یک پروژه ساختمانی علاوه بر اینکه فایل مورد نظر عیناً با پروژه شما مطابقت ندارد، باید زحمت ویرایش و تبدیل آن به فایل مورد نظر در نظر گرفته شود که در مواقعی که زمان برای ما ارزشمند است، می‌تواند باعث دردسر شود.

با وارد کردن اطلاعات پروژه‌های مورد نظر خود، فایل اکسل اختصاصی هر پروژه را به دست آورید. در ابتدا ممکن است هزینه خرید یک فایل آماده به صرفه‌تر باشد ولی به یاد داشته باشید که صرف زمان هم هزینه است. با وقت کمتری که برای تنظیم فایل با پروژه مورد نظر صرف می کنید و قیمت‌های به روزی که فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه متری چند دارد ، می توانید در کمترین زمان ممکن چند پروژه را برآورد کرده و به لیست مصالح مصرفی هر کدام به صورت اختصاصی و جداگانه دسترسی داشته باشید که این موضوع خود گواهی بر صرفه اقتصادی استفاده از نرم افزار متری چند است .

کاربران با تهیه اشتراک می توانند علاوه بر فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه ساختمانی ،  فایل اکسل کش فلو (cash flow)، گانت چارت (Gantt chart)، نمودار اس (S curve)، برنامه ساخت، ، هزینه‌ها به تفکیک فعالیت‌ها و خلاصه برآورد هزینه‌ها را نیز دریافت نمایند .

سخن آخر

متری چند ابزاری آنلاین است که با وجود آن دانلود فایل اکسل هزینه‌های ساخت ساختمان، فایل اکسل متره و برآورد ساختمان مسکونی، فایل اکسل محاسبه هزینه ساخت ساختمان، فایل اکسل برآورد هزینه ساخت ساختمان، فایل اکسل برآورد مالی ابنیه، دانلود فایل اکسل متره و برآورد ساختمان، فایل اکسل محاسبه طول و تعداد آرماتور و … نیاز نخواهد بود و تمام این درخواست‌ها به صورت آنلاین محاسبه می‌شود که محاسبه آنلاین مصالح ساختمانی هم جزء آن قرار می گیرد.

سوالات کلیدی :

  • فایل اکسل مصالح مصرفی پروژه ساختمانی چگونه دریافت می شود ؟

نرم افزار آنلاین برآورد هزینه ساخت وب سایت متری چند با به روز رسانی قیمت مصالح و حقوق و دستمزد ها به طور مرتب ، مناسب برای کلیه فعالان صنعت ساختمان که قصد دریافت فایل اکسل مصالح متناسب با پروژه خود را دارند ، می باشد .

  • کاربران متری چند علاوه بر فایل اکسل مصالح مصرفی به چه موارد دیگری دسترسی دارند ؟

کاربران با تهیه اشتراک می توانند علاوه بر فایل اکسل مصالح ، فایل اکسل کش فلو ، گانت چارت ، نمودار اس ، برنامه ساخت، هزینه‌ها به تفکیک فعالیت‌ها و خلاصه برآورد هزینه‌ها را نیز دریافت نمایند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا