مدیریت پروژه

آغاز همکاری شرکت کارگشا با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

سیصد و یازدهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، با حضور دکتر حمزه شکیب -رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان- و سایر اعضای هیات رئیسه و شورای مرکزی در ساختمان این شورا، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، سیصد و یازدهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، با حضور دکتر حمزه شکیب -رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان- و سایر اعضای هیات رئیسه و شورای مرکزی در ساختمان این شورا، برگزار شد. اطلاعات کامل هزینه ساخت خانه در لینک قبل میباشد.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

یکی از محورهای موضوعی این جلسه، بررسی تفاهمنامه همکاری شورای مرکزی با شرکت دانش بنیان آینده پژوهان نوآور کارگشا بود. در این جلسه که در روز سه شنبه مورخ 4 مهرماه 1402 برگزار گردید، ابتدا آقای عبدالرضا جباری -مدیر عامل شرکت کارگشا- اقدام به معرفی شرکت، سامانه ها و خدمات ارائه شده توسط این شرکت نمودند. در ادامه کلیپ معرفی شرکت کارگشا که تماماً با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تولید شده برای حاضرین به نمایش درآمد. پس از آن متن پیشنهادی تفاهمنامه همکاری توسط جناب آقای دکتر بهروز فرح شیرازی -خزانه دار شورای مرکزی- قرائت و سپس حاضرین پرسش هایی را در خصوص بخش های مختلف آن طرح کردند که توسط مدیر عامل شرکت کارگشا پاسخ داده شد.

در انتها جناب آقای دکتر حمزه شکیب رئیس جلسه و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ضمن تشکر از شرکت کارگشا، بر حمایت شورای مرکزی از خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه صنعت ساختمان تاکید کردند. برای اطلاع و دریافت هزینه بازسازی ساختمان میتوانید به لینک قبل مراجعه کنید.

معرفی سامانه های شرکت دانش بنیان کارگشا

برای بر آورد و اطلاع از نحوه تخریب ساختمان به لینک قبل مراجعه کنید.شرکت دانش بنیان آینده پژوهان نوآور کارگشا با تکیه بر دانش تخصصی و 30 سال تجربه فعالیت در حوزه صنعت ساختمان، از سال 1396 تاسیس و طی مدت 6 سال موفق به تولید چندین سامانه خدماتی تخصصی در حوزه صنعت ساختمان به صورت کاملاً بومی گردید که تا کنون هیچ نمونه داخلی یا خارجی برای آنها شناسایی نشده است. برخی از این سامانه ها عبارت اند از:

  • سامانه کارگشا به نشانی www.Kargosha.com ارائه دهنده خدمات آنلاین تعمیر، نگهداری و بازسازی ساختمان
  • سامانه متری چند به نشانی www.metrichand.com ارائه دهنده خدمات آنلاین برآورد هزینه های ساخت و بازسازی ساختمان به همراه برنامه ساخت
  • سامانه آکادمی به نشانی www.academykargosha.com ارائه خدمات آموزشی آنلاین و آفلاین
  • سامانه سندباد به نشانی www.sindbad.pw ارائه دهنده خدمات تجارت بین الملل در حوزه صنعت ساختمان
  • سامانه اتوسازه به نشانی www.autosaze.com ارائه دهنده خدمات تهیه نقشه های ساختمان بتنی
  • سامانه مکا به نشانی www.mekapmo.com ارائه دهنده خدمات مدیریت پروژه های احداث ساختمان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا