پیش بینی قیمت ساخت و ساز

هزینه ساخت آپارتمان به نرخ روز در سریع‌ترین زمان با متری چند

اگر در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به دنبال به دست آوردن هزینه ساخت بودید، حتماً با مشاهده برنامه‌های ارائه دهنده هزینه ساخت و برنامه ساخت و قیمت‌های سرسام آوری که به منظور استفاده از این نرم افزارها پیشنهاد می‌شود، عبارت دانلود رایگان نرم افزار محاسبه هزینه ساخت آپارتمان را نیز جست و جو کرده‌اید. واقعیت این است که برای ارائه این خدمات تیمی از مهندسین مشغول به فعالیت هستند و هیچ وب سایت یا گروهی این خدمات را به رایگان در دسترس قرار نمی‌دهد؛ نرم افزار آنلاین برآورد هزینه ساخت وب سایت متری چند ، با به روز رسانی قیمت مصالح و حقوق و دستمزد ها به طور مستمر ، مناسب برای کلیه فعالان صنعت ساختمان که قصد برآورد هزینه ساخت پروژه خود را دارند ، می باشد. با تهیه بسته های اشتراکی این نرم افزار با قیمتی مناسب در کمتر از یک دقیقه ، به برآورد هزینه ساخت پروژه خود به همراه ریزمتره و برنامه ساخت دست خواهید یافت.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

برای دریافت خلاصه متره، لیست قیمت مصالح و برآورد هزینه ها به تفکیک به متری چند مراجعه کنید

 

برای استفاده از متری چند چه اطلاعاتی نیاز است؟

به ‌طورکلی اطلاعاتی که برای برآورد هزینه ساخت آپارتمان در متری چند نیاز است شامل مساحت زمین، طول و عرض آن، مشخصات آپارتمان‌های همجوار آن، تعداد طبقات، نوع اسکلت، نوع سقف، نوع خاک، نوع سیستم گرمایش و سرمایش و انواع هوشمند سازی است.

مرحله اول؛ اطلاعات اولیه

برای استفاده از نرم افزار متری چند کافی است به صفحه هزینه ساخت رفته و در آنجا مشخصات کلی ساختمان خود اعم از عنوان پروژه، کیفیت ساخت و نوع کاربری را انتخاب کنید. در این بخش عنوان پروژه نامی است که برای پروژه ساختمانی خود انتخاب می‌کنید که اگر تعداد آن زیاد است بهتر است با کدگذاری، دست یابی به آن‌ها را ساده‌تر کنید. در قسمت کیفیت ساخت از بین انواع کیفیت استاندارد، خوب و عالی یکی را انتخاب کنید(کیفیت ها بر مبنا کیفیت مصالح در نظر گرفته شدند). در بخش نوع کاربری هم در حال حاضر کاربری مسکونی ، ویلا و اداری در دسترس است .

مرحله دوم؛ مشخصات ساختمان – مشخصات ملک

در این مرحله برای برآورد هزینه ساخت ساختمان باید مشخصاتی مانند طول، عرض و مساحت زمین وارد شود؛ همچنین درصد سطح اشغال و در صورت تایید ، مقدار پیش روی نیز مشخص گردد.

مرحله سوم؛ مشخصات ساختمان – مشخصات طبقات

در این بخش تعداد طبقات روی همکف و زیر زمین ، ارتفاع طبقات و تعداد واحد در هر طبقه مشخص می گردد .

مرحله چهارم؛ مشخصات نما

در این بخش تعداد وجوه نمای ساختمان و عرض هرکدام از وجوه مشخص می گردد.

مرحله پنجم؛ سازه

در مرحله سازه، نوع سازه، نوع سقف، نوع خاک ، وجود یا عدم وجود استخر و همجواری‌های زمین مورد نظر مشخص می‌شود. اطلاعات مورد نظر برای همجواری شامل تعداد طبقات مثبت و تعداد طبقات زیر زمین به منظور برآورد مقدار گودبرداری و پایدارسازی انجام می‌شود.

مرحله ششم؛ تأسیسات – سیستم هوشمند سازی

در مرحله تأسیسات نیز نوع سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم هوشمند سازی انتخاب می‌شود. لازم به ذکر است که مرحله هوشمند سازی اختیاری است .

مرحله هفتم؛ روف گاردن

در این مرحله در صورت وجود روف گاردن ، جزئیات آن را انتخاب می کنید.

مرحله هشتم؛ بازبینی

در این مرحله تمامی اطلاعات وارد شده به نمایش درمی‌آید و در صورت صحیح نبودن یک بخش می‌توان با مراجعه به بخش مربوطه به اصلاح آن پرداخت.

مرحله نهم؛ نحوه محاسبه

در آخر هم با کلیک بر روی دکمه محاسبه می‌توان برآورد کلی هزینه ساخت ، هزینه ساخت در هر مترمربع  ، خلاصه هزینه ، هزینه‌ها به تفکیک فعالیت‌ها ، لیست مصالح مصرفی ، لیست دستمزد ها ، برنامه ساخت و پیش امکان سنجی را دریافت کرد. اطلاعاتی که نرم افزار متری چند به کاربر ارائه می‌کند بسیار جامع است و در قالب فایل اکسل بوده که در نهایت قابلیت استفاده در نرم افزارهای مدیریت پروژه را نیز دارد.

مطالب مرتبط: ساختار شکست ساختمان بتنی را به صورت آنلاین انجام دهید

برآورد هزینه ساخت آپارتمان با متری چند چگونه است؟

متری چند با بهره گیری از دانش متخصصان خود در حوزه مهندسی کامپیوتر و عمران اقدام به ساخت نرم افزار محاسبه هزینه ساخت و برنامه ساخت کرده است. با استفاده از نرم افزار متری چند دیگر نیازی به خرید و نصب نرم افزارهای آفلاین و وارد کردن قیمت مصالح به نرخ روز نیست. برای برآورد هزینه ساخت ساختمان در متری چند تنها کافی است اطلاعات ساختمان، زمین و همجواری‌های آن را وارد نرم افزار کرده و نتیجه را در مدت زمان کمی دریافت کنید.

برتری متری چند نسبت به سایر نرم افزارها

متری چند با رابط کاربری آسان و به روز رسانی قیمت ها به طور مرتب علاوه بر برآورد هزینه ساخت متناسب با قیمت های روز این امکان را نیز  برای کاربران فراهم کرده است که به برآورد هزینه ساخت در ماه های گذشته ( از آذرماه سال 1398) نیز دسترسی داشته باشند .

ازآنجایی‌که نرم افزار متری چند تحت وب است، دسترسی به آن با هر وسیله هوشمندی امکان پذیر است.

در متری چند علاوه بر برآورد هزینه ساخت، برنامه ساخت نیز قابل دسترس است. در بخش برنامه ساخت در متری چند ، برنامه زمانبندی و کش فلو به صورت فایل اکسل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

متری چند زیر مجموعه‌ای از گروه کارگشا است و می‌تواند پلی برای دست یابی به امکان سنجی و پیش امکان سنجی پروژه‌های عمرانی در وب سایت اکو ساختمان و مدیریت پروژه‌های عمرانی در کارگشا باشد.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

مطالب مرتبط: گزارش عملیات ساختمان بتنی چیست و شامل چه مواردی می‌شود؟

سخن آخر

جهت برآورد هزینه ساخت آپارتمان ، وب سایت متری چند بهترین گزینه از بین گزینه‌های موجود در بازار مسکن است. راحتی در وارد کردن اطلاعات، محیط کاربرپسند، دقت و سرعت در انجام عملیات و ارائه نتیجه به صورت فایل اکسل از مزایای استفاده از متری چند است. برای اینکه بدانید ساخت ساختمان متری چند تمام می‌شود، به متری چند بیایید.

سوالات کلیدی :

  • چه نرم افزاری برآورد هزینه ساخت را به صورت آنلاین انجام می دهد ؟

نرم افزار آنلاین متری چند با رابط کاربری آسان و قیمت های به روز مصالح ساختمانی جهت استفاده کلیه فعالان صنعت ساختمان در برآورد هزینه ساخت در دسترس کاربران قرار دارد .

  • نرم افزار آنلاین متری چند چه قابلیت هایی دارد ؟

ارائه ریزمتره و دستمزدها همراه با برنامه ساخت و cashflow به صورت فایل های pdf و اکسل قابل دریافت ، از جمله قابلیت های این نرم افزار هستند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا