پیش بینی قیمت ساخت و ساز

معرفی بهترین نرم افزار متره و برآورد آنلاین یا تحت وب

از زمانی که وب سایت‌های خارجی شروع به ارائه نرم‌افزارهای متره و برآورد کردند، بسیاری از فعالان حوزه ساخت و ساز با برگرداندن این نرم افزارها به زبان فارسی، اقدام به ارائه آن‌ها در ایران کردند و پس از چندی با روی کار آمدن نرم افزارهای تحت وب یا آنلاین که کدهای منبع باز (open source) داشتند، بسیاری از وب سایت‌های ارائه دهنده خدمات متره و برآورد آنلاین نیز جایی برای عرضه پیدا کردند و نرم افزار متره و برآورد آنلاین را در خدمت مشتریانشان قرار دادند؛ اما در میان آن‌ها کدام یک مناسب است و خدمات بیشتری را ارائه می‌دهد؟

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

نرم افزار متره و برآورد آنلاین متری چند

نرم افزار متره و برآورد آنلاین متری چند

نرم افزار متری چند جزء جدیدترین نرم افزارهای آنلاین متره و برآورد موجود است که از مدرن‌ترین روش برای انجام این کار بهره می‌برد. نرم افزار متری چند شامل سه بخش هزینه ساخت ، برنامه ساخت و گزارش پیش امکان سنجی است. نرم افزار متره و برآورد آنلاین متری چند با محیط کاربرپسند و ساده‌ای که دارد مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند.

روش کار با این نرم افزار به این صورت است که در صفحه اصلی وب سایت متری چند پس از انتخاب گزینه برآورد هزینه و برنامه ساخت وارد صفحه جدیدی شده که درآن نوع کاربری (مسکونی ، ویلا ، ساختمان اداری و اداره یا سازمان ) را انتخاب می کنیم .

نرم افزار متره و برآورد آنلاین متری چند

در صفحه جدید باز شده با انتخاب عنوان پروژه ، کیفیت ساخت ، شهر ، منطقه شهرداری ، مساحت و ابعاد زمین ، درصد سطح اشغال ، تعداد طبقات روی زمین و زیر زمین ، تعداد واحد در هر طبقه ، نوع سازه و نوع سقف و کلیک بر روی ایجاد پروژه وارد صفحه دیگری شده که در آن مشخصات پروژه وارد شده را جهت بازبینی نمایش می دهد . همچنین با تکمیل داده های خواسته شده در نوار سرمه ای رنگ در سمت راست صفحه میتوانید برآورد هزینه ساخت پروژه خود را به واقعیت نزدیکتر نمایید . در نهایت پس از تکمیل موارد فوق ، با کلیک بر روی گزینه هزینه ساخت به صفحه ی جدیدی منتقل می شوید که پس از تایید صحت اطلاعات ورودی و کلیلک بر روی ” شروع محاسبه ” نرم افزار پس از انجام محاسبات در کمتر از یک دقیقه ، نتایج برآورد هزینه ساخت ، برنامه ساخت و گزارش مطالعات پیش امکان سنجی را ارائه می دهد.

نرم افزار متره و برآورد آنلاین

در نرم افزار متره و برآورد متری چند ، قیمت‌ مصالح و حقوق و دستمزدها به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند. در نتیجه برآورد هزینه ساخت به صورت دقیق انجام می‌شود با تهیه بسته های اشتراکی در نرم افزار متری چند و انتخاب نام کاربری و رمز عبور می توانید از طریق هر وسیله ی هوشمندی به نتایج این نرم افزار متناسب با اطلاعات پروژه خود دسترسی داشته باشید .

سخن آخر

نرم افزارهای آنلاین یا تحت وب متره و برآورد مزیت همیشه در دسترس بودن و راحتی در کار کردن با آن‌ها را نسبت به نرم افزارهای آفلاین و تحت ویندوز دارند. در نرم افزاهای متره و برآورد آنلاین یک بار اقدام به خرید برنامه می‌کنید و تا زمانی که دسترسی به اکانت خود دارید از به روزترین قیمت‌ها بهره کامل را می‌برید و برخلاف سایر نرم افزارهای متره و برآورد آفلاین برای آپدیت‌های جدید هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنید و زمان کمتری را برای به دست آوردن به روز رسانی جدید فهارست بها صرف می‌کنید.

سوالات کلیدی :

  • نحوه برآورد هزینه ساخت متناسب با قیمت های به روزمصالح ساختمانی چگونه است ؟

نرم افزار آنلاین برآورد هزینه ساخت وب سایت متری چند با به روز رسانی قیمت مصالح و حقوق و دستمزد ها به طور مرتب ، مناسب برای کلیه فعالان صنعت ساختمان که قصد برآورد هزینه ساخت پروژه خود را دارند ، می باشد .

  • نرم افزار آنلاین متری چند شامل چه خروجی هایی می شود ؟

محاسبه هزینه ساخت که شامل خلاصه هزینه ، هزینه فعالیت ها ، لیست مصالح و لیست دستمزدها می باشد ، برنامه ساخت که شامل برنامه زمانی ساخت، جدول گانت چارت و نمودار آن، نمودار S-Curve و Cash Flow و زمان خرید مصالح  و گزارش پیش امکان سنجی در قالب فایل های اکسل و pdf

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 دیدگاه

  1. سلام
    آیا نرم افزار متری چند به صورت offline هم موجود است? اگر بلی قیمت ان چند است؟
    قیمت های استفاده online چقدر است؟
    با تشکر

    1. با سلام
      نرم افزار متری چند به صورت آنلاین بر بستر وب قرار دارد . شما می توانید در بخش تعرفه های سایت متری چند قیمت بسته های اشتراکی را مشاهده بفرمایید .
      ممنون از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا