پیش بینی قیمت ساخت و ساز

محاسبه آنلاین هزینه ساختمان در کوتاه‌ترین زمان

لازمه هر سرمایه گذاری ، آگاهی از میزان سود ، ریسک و مدت زمان بازگشت سرمایه است. در جامعه سنتی ایران، سرمایه گذاری در بخش مسکن اولین بازاری است که پیشنهاد می‌شود. ازآنجایی‌که تقریباً با مبالغ مختلفی این سرمایه گذاری قابل انجام است، لذا اشخاص زیادی در این راه سرمایه گذاری می‌کنند. متری چند بستری فراهم کرده است تا از طریق آن بتوان محاسبه آنلاین هزینه ساختمان را انجام داد و در ادامه کار برنامه ساخت نیز ارائه می‌دهد تا سرمایه گذار از زمان برگشت احتمالی سرمایه و میزان سود آگاهی پیدا کند.

برای محاسبه آنلاین هزینه ساخت روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید

راه‌های محاسبه آنلاین هزینه ساخت ساختمان

به‌طورکلی راه‌های زیادی برای محاسبه آنلاین هزینه ساختمان وجود دارد. استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، استفاده از فایل‌های اکسلی که در وب‌سایت‌های مختلف ارائه می‌شود یا به فروش می‌رسد و در انتها استفاده از نرم افزارهای تحت وب مانند متری چند که به صورت آنلاین و از هر وسیله هوشمندی قادر به انجام این کار هستند.

دانلود رایگان نرم افزار محاسبه هزینه ساخت ساختمان

اگر سری به اپلیکیشن‌های محاسبه هزینه ساختمان بزنید می بینید که بیشتر آن‌ها به صورت رایگان عرضه می‌شوند. اگر کامنت و امتیازاتی که کاربران به این نرم افزارها داده‌اند را مشاهده کنید، متوجه امتیاز پایین آن‌ها می‌شوید که نشان از امکانات کم این اپلیکیشن‌ها و یا آپدیت نبودن قیمت‌ها در آن‌ها است که برای محاسبه هزینه ساخت، یک اصل اساسی به حساب می‌آید. از طرف دیگر اپلیکیشن‌های رایگان دیگری هم وجود دارند که با پرداخت درون برنامه‌ای همراه هستند و برای انجام درخواست مشتری مبالغی را دریافت می‌کنند. عدم اطمینان مخاطبان از قیمت‌های درج شده در این اپلیکیشن‌ها و آپدیت نبودن آن‌ها نیز می‌تواند، نارضایتی به وجود آورد.

استفاده از وب‌سایت‌هایی که فایل‌های اکسل رایگان ارائه می‌دهند

گروهی از وب‌سایت‌ها نیز هستند که فایل‌هایی به منظور محاسبه هزینه ساختمان ارائه می‌کنند. درون این فایل‌های اکسل فعالیت‌های لازم برای احداث یک ساختمان مثلاً چهار طبقه، شش طبقه و … نوشته شده که در قیمت مصالح ضرب شده و با دستمزد انجام آن فعالیت جمع می‌شود. فایل‌های رایگان دارای قیمت‌های قدیمی مربوط سال‌ها یا ماه‌های پیش هستند و در واقع کاربردی برای محاسبه هزینه ساختمان در حال حاضر ندارند و به همین دلیل هم به صورت رایگان ارائه می‌شوند. در این گونه وب‌سایت‌ها مبالغی به منظور آپدیت قیمت‌ها و ارائه فایل به روز گرفته می‌شود. از طرفی هم خرید یک فایل برای برآورد هزینه ساخت ساختمان شش طبقه برای محاسبه هزینه ساخت یک ساختمان چهار طبقه مناسب نیست، بنابراین برای برآورد هر ساختمان با متراژهای مختلف باید فایل‌های مختلفی خریداری شود.

استفاده از وب سایت متری چند

بهترین راه برای محاسبه هزینه ساخت ساختمان استفاده از نرم افزارهای تحت وب برای این منظور است که مناسب شرایط پر نوسان بازار مسکن این روزهای ایران است. در بین نرم افزارهای هزینه ساخت ارائه شده در ایران بهترین نرم افزار را می‌توان قطعاً متری چند دانست. تیم متری چند با استفاده از دانش متخصصان عمران ، معماری ، کامپیوتر، صنایع ، مدیریت و اقتصاد اقدام به ساخت نرم افزار برآورد هزینه ساخت و ارائه برنامه ساخت کرده است که از طریق کلیه وسایل هوشمند متصل به اینترنت قابل دسترس است . این نرم افزار علاوه بر محاسبه هزینه ساخت که شامل خلاصه هزینه ، هزینه فعالیت ها ، لیست مصالح و لیست دستمزدها می باشد ، برنامه ساخت را که شامل برنامه زمانی ساخت، جدول گانت چارت و نمودار آن، نمودار S-Curve و Cash Flowو زمان خرید مصالح میباشد نیز به صورت فایل های Pdf و اکسل قابل دریافت ارائه می دهد. همچنین این نرم افزار با محاسبات پیش امکان سنجی مطابق با برنامه زمان بندی ارائه شده به سود آوری پروژه کمک شایانی می نماید .لازم به ذکر است تمامی نتایج فوق کمتر از یک دقیقه در دسترس است .

برتری وب سایت متری چند نسبت به سایر وب‌سایت‌ها

    • محیط کاربری ساده و قابل درک که برای همه اشخاص استفاده آن راحت باشد.
    • ارائه برآورد کلی رایگان تا مساحت 360 مترمربع و 3 طبقه روی همکف
    • ارائه قیمت‌های به روز با توجه به نوسانات بازار مصالح و زمین، امکان ارائه هزینه ساخت با قیمت‌های ماه‌ها و سال‌های قبل به منظور مقایسه آن‌ها
    • ارائه نتایج در کمترین زمان و دقیق‌ترین تخمین‌ها به کاربران به صورت فایل‌های اکسل طبقه بندی شده
    • ارائه برنامه ساخت و اطلاع از زمان بازگشت سرمایه و میزان سود حاصل از سرمایه گذاری در بخش برنامه ساخت و پیش امکان سنجی نرم افزار
    • قیمت‌های متناسب با خدمات ارائه شده و بسیار مناسب نسبت به سایر نرم افزارهای آنلاین
    • ارائه لیست قیمت مصالح مصرفی در پروژه ثبت شده به صورت یک فایل اکسل
    • عدم نیاز به آموزش برای استفاده از نرم افزار به دلیل محیط کاربری ساده و مخاطب پسند

    سخن آخر

    وب سایت متری چند با بهره گیری از دانش و تخصص کارشناسان مهندسی عمران و کامپیوتر اقدام به ساخت نرم افزاری تحت وب به منظور برآورد هزینه ساخت ساختمان و ارائه برنامه ساخت، کرده است. همانطور که پیش‌تر نیز عنوان شد، از جمله برتری‌های شاخص وب سایت متری چند و نرم افزار آن ارائه قیمت‌های به روز است که قابلیت ارائه هزینه ساخت با قیمت‌های پیشین را نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ساخت و برنامه ساخت با وبلاگ متری چند همراه بمانید.

    سوالات کلیدی :

    • نحوه برآورد هزینه ساخت متناسب با قیمت های به روزمصالح ساختمانی چگونه است ؟

    نرم افزار آنلاین برآورد هزینه ساخت وب سایت متری چند با به روز رسانی قیمت مصالح و حقوق و دستمزد ها به طور مرتب ، مناسب برای کلیه فعالان صنعت ساختمان که قصد برآورد هزینه ساخت پروژه خود را دارند ، می باشد .

    • نرم افزار آنلاین متری چند شامل چه خروجی هایی می شود ؟

    محاسبه هزینه ساخت که شامل خلاصه هزینه ، هزینه فعالیت ها ، لیست مصالح و لیست دستمزدها می باشد ، برنامه ساخت که شامل برنامه زمانی ساخت، جدول گانت چارت و نمودار آن، نمودار S-Curve و Cash Flow و زمان خرید مصالح  و گزارش پیش امکان سنجی در قالب فایل های اکسل و pdf

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه

  1. قبلا تو سایتای و اپ های مختلف برآورد هزینه ساخت انجام داده بودم ولی متری چند یه چیز دیگه بود و خیلی دقیق و به روز بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا